Veelgestelde vragen
Hoe krijg ik toegang tot de APOK webshop?
Als professionele klant kan u een log-in aanvragen via de knop "Inloggen", rechtsboven op onze homepage. Klik op "Nog geen account? Registreer je hier". Volg de instructies, vul alle gegevens in en wij doen de rest.
Bent u particuliere klant? Dan kan u helaas geen online aankopen doen via onze webshop. Maar geen nood, u kan wel producten in het winkelmandje plaatsen, een Excel downloaden en deze aan één van onze filiaalmedewerkers bezorgen. Wij verzorgen dan uw bestelling of maken een offerte op maat.
Ik kan niet (meer) inloggen, wat kan ik doen?
Indien je zeker bent dat je reeds een online APOK account hebt, dan kan je een paswoord reset uitvoeren. Klik hiervoor op "Inloggen" en dan op "Paswoord vergeten?" of klik gewoon hier.
Volg de instructies en lees goed de voorwaarden waaraan een paswoord dient te voldoen.
Indien een paswoord reset niet lukt heb je waarschijnlijk nog geen online APOK account. In dat geval dien je je eerst te registreren. Dat kan door hier te klikken en de instructies te volgen. Houd jouw e-mail adres en BTWnr bij de hand. Als je reeds klant bent in één van onze winkels zal jouw online account onmiddellijk automatisch geactiveerd worden na registratie.
Mijn collega wenst een eigen log-in, kan dat?
Jazeker, hij/zij dient zich enkel even te registreren met zijn/haar e-mail adres en het BTWnr van jouw onderneming. Dat kan door hier te klikken.
De "Master user" (dat is de persoon die het account beheerd binnen jouw organisatie) kan na de registratie het account van zijn/haar collega activeren en de nodige rollen toekennen.
Hoe bewaar ik lijsten met artikels die ik regelmatig online bestel?
Wist u dat u favoriete lijsten kan opslaan? Dat maakt het makkelijk om een online bestelling te plaatsen zonder steeds opnieuw te moeten zoeken naar producten die u regelmatig aankoopt.
Vul uw winkelmandje met alle gewenste artikelen. Ga naar het gevulde winkelmandje en klik op "Bewaar als favoriet". Geef de lijst een naam zodat u deze makkelijk terugvindt in uw persoonlijke myAPOK omgeving. Lekker handig!
Hoe kan ik een offerte aanvragen via de webshop?
Je kan via onze webshop een offerte op maat aanvragen. Vul je winkelmandje met de producten waarvoor je een offerte wenst en klik op "Download Excel".
Je hebt nu een Excel bestand waarop je indien gewenst nog vragen of eender welke andere artikelen kan aan toevoegen. Deze Excel mail je naar één van onze filialen en wij doen de rest.