Beste APOK klant,
Ik zag dat u probeerde in te loggen op onze nieuwe website maar dat dit waarschijnlijk jammer genoeg niet gelukt is.
Vermoedelijk is de reden hiervoor dat u een verkeerd paswoord ingaf.
U kan een nieuw paswoord instellen via deze pagina: https://www.apok.be/nl-be/account/login door op ‘paswoord vergeten’ te klikken.
U ontvangt dan onmiddellijk een e-mail met een link waarop u kan klikken om een nieuw paswoord in te stellen.
Opgelet, u moet een speciaal teken en min 8 karakters gebruiken voor het paswoord.
Moest u toch geen mail ontvangen hebben, bekijk dan zeker ook uw spam mailbox.
In bijlage vindt u een brochure over de voordelen van myAPOK.
Filip Kellens
Apok E-commerce
f.kellens@apok.be
Ik zag dat u probeerde in te loggen op onze nieuwe website maar dat dit waarschijnlijk jammer genoeg niet gelukt is.
Vermoedelijk is de reden hiervoor dat u een verkeerd paswoord ingaf.
U kan een nieuw paswoord instellen via deze pagina: https://www.apok.be/nl-be/account/login door op ‘paswoord vergeten’ te klikken.
U ontvangt dan onmiddellijk een e-mail met een link waarop u kan klikken om een nieuw paswoord in te stellen.
Opgelet, u moet een speciaal teken en min 8 karakters gebruiken voor het paswoord.
Moest u toch geen mail ontvangen hebben, bekijk dan zeker ook uw spam mailbox.
In bijlage vindt u een brochure over de voordelen van myAPOK.
Filip Kellens
Apok E-commerce
f.kellens@apok.be