FailedLogin_nl-BE_NATCH_REGISTRATION

Beste APOK klant,

Ik zag dat u onlangs probeerde in te loggen op onze webiste, maar dat dit jammer genoeg niet lukte.
Ik vermoed dat de reden hiervoor is dat u nog niet gekend bent op onze nieuwe website die sinds 15 juni 2021 online staat.
U probeert waarschijnlijk in te loggen met het account van onze vorige website, maar dat werkt helaas niet meer. Dit omwille van de privacy en GDPR wetgeving.
Ook een paswoord reset zal niet werken omdat uw e-mail adres op dit moment nog onbekend is op deze website.


De oplossing: Even registreren voor onze e-commerce met webshop.
Dat kan als volgt:
Ga naar onze website via deze pagina:  https://www.apok.be/nl-be/account/login
Let erop dat u het e-mail adres in het rechtse vak invult om te registreren zoals u op de afbeelding hieronder kan zien.
Nadien hoeft u enkel nog een aantal vakjes in te vullen en zal uw aanvraag behandeld worden.

In bijlage vindt u een brochure over de voordelen van myAPOK.

Moest het u ondertussen toch gelukt zijn om te registreren en in te loggen dan mag u deze mail uiteraard negeren.
Mocht u toch nog vragen hebben hierover help ik u met plezier verder!



Filip Kellens
Apok E-commerce

f.kellens@apok.be